søndag 17. november 2013

Matte lipglosser fra Lancôme.

Lancôme hadde i høstlooket sitt for et år siden noen matte lipglosser som jeg forelsket meg helt i, og som jeg ønsket meg at skulle komme i fast sortement. Nå har det skjedd! De matte glossene har kommet tilbake, og denne gangen for å bli! Slik ser de ut i stativet i butikken:

L'absolu velours heter disse glossene, og de er så lekre! Fargene er så fine og pigmenterte, og de sitter fantastisk godt på. Jeg får ikke anbefalt disse nok! Det fineste jeg personlig vet å ha på leppene, er matte sterke farger, og her er disse helt perfekt - dessuten er det veldig trendy for tiden. Her ser du et bilde av gloss nr. 4 fra venstre på, uten lipliner. Jeg ville nok til en annen gang brukt lipliner under for å få det helt perfekt, men det viktige her er at man kan se hvordan den matte finishen blir:

På bildet under (fra dagsminke-innlegget mitt) har jeg på meg den lilla som er helt til høyre med en rødlig/plomme-farget lipliner under:

De er så fine! Hvis jeg var deg ville jeg hatt en L'absolu velours-gloss på min ønskeliste til jul. Jeg har i hvert fall alle fargene på min ønskeliste!

Hva synes du om matte lepper?

2 kommentarer:

  1. Oooh! Ser kjempebra ut! Jeg har en tendens til å bli veldig tørr på leppene når jeg bruker leppestift, bruker for det meste de matte leppestiftene til mac, men man blir vel ikke så tørr på leppene med disse? :) De var kjempefine og du passa de skikkelig bra :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg blir også lett tørr på leppene av å bruke leppestift (blant annet en jeg er veldig glad i som er mac, slik som du bruker). Med disse glossene har jeg ikke hatt den følelsen. Den gir en silkemyk overflate som ikke tørker ut leppene. Du burde teste de ut - de er helt fantastiske! Husk også å peele leppene i ny og ne nå som det blir kaldere ute. Det gjør at leppene ikke blir like fort "flassete", og de vil se finere ut når du får leppestift oppå ;)

      Slett