onsdag 13. november 2013

Rosagull øyeskygge.

Da jeg sminket meg til morgenen i dag, begynte jeg å tenke over at jeg virkelig elsker å bruke rosagull øyeskygge. Det er en farge jeg bruker på meg selv så og si hver dag, for den er så anvendelig, men likevel er den noe mer enn bare beige eller lys rosa (som er de vanligere fargene å bruke som base-skygger). Jeg har en veldig svakhet for kombinasjonen mellom gullshimmeret og den svake, rosa-/fersken-fargen:

Jeg vet ikke hva det er, men jeg synes den på en måte er delikat og tøff på samme tid. I min dagsminke bruker jeg denne fargen sammen med bruntoner og f.eks. en grønn/khaki-farget kajal.

Clinique har en serie øyeskygger i stift-form, chubby stick shadow tint for eyes, som er nydelige, kremaktige skygger som er superlette å påføre. Der har de en som heter 07 Pink and Plenty, som er en sånn rosagull-farge som jeg prøver å beskrive min kjærlighet for:


Det er kanskje litt rart å henge seg opp i en farge på denne måten, men jeg synes den er så fin at jeg likevel vil trekke den frem. Jeg vil anbefale alle å ha denne fargen i sminkesamlingen sin, for den kan gjøre det lille ekstra for hverdags-makeupen.

Hva tenker du om denne fargen?

2 kommentarer:

  1. Har faktisk en liten kjærlighet for den fargen selv, haha! :D Vis oss hvordan du sminker deg med eyelineren også, spennende og se hvordan det ser ut med andre farger enn svart! Digger bloggen din :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg skal selvfølgelig vise hvordan jeg gjør min dagsminke med denne fargen og brunt/grønt! Så hyggelig at du ligger bloggen min så godt - det setter jeg så pris på :)

      Slett