søndag 26. januar 2014

Hva skjer videre nå?

Nå er jeg faktisk ferdig på Tone Lise-Akademiet, og kan kalle meg makeupartist. Det føles rart at alt er over, men samtidig er jeg så klar for å begynne å jobbe, at det også føles veldig riktig å være ferdig.


Så hva skjer videre fremover nå?

Jeg har fått jobb (hurra!), noe som vil oppta det meste av tiden min fremover. Der får jeg antakeligvis holdt masse på med makeup, noe jeg er veldig glad for. Jeg tenker også at jeg vil fortsette å blogge. Opprinnelig var bloggen en skoleoppgave, men ettersom jeg har kost meg mye med bloggingen, vil jeg fortsette med det selv om jeg er ferdig på skolen.

Håper du vil fortsette å følge bloggen, da jeg tenker å legge litt mer tid inn i den fremover.

2 kommentarer:

  1. Jaaa! Vær så snill å fortsett med bloggen! Du har gitt meg så utrolig mange gode tips!
    Gratulerer med vitnemål og å endelig kunne kalle deg makeupartist! Så gøy :D Og gratulerer selvfølgelig kjempemye med jobb, yuhu!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Christine! :) Nå har jeg forhåpentligvis mye mer tid fremover til å legge ut flere tips og triks! Det blir gøy!

      Slett