fredag 10. januar 2014

Vårens makeuptrend: Oransje lepper.

Jeg ser at en av vårens makeuptrender vil være oransje lepper. Dette er noe jeg synes er veldig kult! Oransje er en farge sikkert mange tenker at er vanskelig å kle, men jeg tror (som med rødt) at det er en oransje-farge der ute til de fleste. Om ikke du kler ordentlig knall-oransje, eller føler at det er ukomfortabelt å bruke dette, kan du kanskje heller prøve noe litt mer i retning korall (altså oransje med et hint av rosa i seg).

Jeg har funnet to leppestifter jeg vil vise deg:

Hvis du vil ha en ordentlig sterk oransje-farge, så elsker jeg MAC sin leppestift amplified morange, ettersom det er en nydelig og intens farge. Leppestiften er superpigmentert, men likevel kremete i konsistensen:

Hvis du ønsker et litt mer dust resultat, så er Shiseido sin perfect rouge OR418 et fint alternativ. Den er oransje uten å være "flashy", og har en fin shine i seg:

Eventuelt kan du også bare bruke en lett variant av denne fargen, i form av en oransje gloss eller lignende. Jeg gleder meg til å bruke denne fargen denne våren!

Hva synes du om denne makeuptrenden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar