mandag 27. januar 2014

Lancôme blush subtil palette.

Jeg er litt teit noen ganger, for jeg legger veldig vekt på at makeupen jeg bruker ikke bare skal være bra, men at den også skal ha en praktisk forpakning. Jeg kjøper sjeldent makeup som kommer i forpakninger/flasker som er større enn mengden innhold. Jeg liker å vite at det jeg kjøper er lett å ha med meg, og nettopp derfor elsker jeg rougen min. Hvis du også er en slik praktisk sjel som jeg er, vil du elske denne:

Lancôme blush subtil palette er så praktisk at jeg nesten ville gråte da den kom. Her får du rouge, kontur-pudder og highlight i en og samme beholder! Jeg elsker den! Ikke bare er den veldig praktisk å ha med seg, men fargene i paletten er kjempefine og blir veldig naturlige når du får de på huden.
Lancôme har også en superpraktisk kost, cheek and contour brush #25, der du har rouge-kost på den ene siden og kontur-kost på den andre, som vist på bildet. Denne kosten er utrolig god, og sammen med paletten sparer disse to produktene meg for mye plass i sminkeveska, og gjør meg dermed veldig glad.

Her har jeg kun på meg Lancôme Teint Miracle Foundation og blush subtil palette:
Love it!

Hvordan er du i forhold til at sminken din skal være praktisk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar