torsdag 17. oktober 2013

Dekorfolie på neglene.

På Tone Lise-akademiet ble jeg introdusert for dekorfolie som du bruker på neglene, noe jeg nå har blitt helt hekta på!


Her har jeg lagt en knallblå neglelakk i bunn og brukt disse to foliene på toppen:
Foliene får du kjøpt i butikken til Tone Lise i Brugata 12.

Slik får du folie-negler på 1-2-3:
1. Legg ett (eller to) strøk neglelakk i valgfri farge
2. Når neglelakken har tørket litt, men fortsatt er litt seig å ta på, legger du den grå siden av folien (den siden det ikke er mønster/farge på) ned på lakken og trykker forsiktig
3. Riv så folien av som om det var et plaster; da får du de flekkene av folie slik jeg har på mine negler
Jeg elsker det! Hvis du ønsker å se en mer detaljert video av hvordan du legger dekorfolie på neglene, kan du sjekke ut denne linken: http://www.youtube.com/watch?v=lshcMkmvwNg

Hva synes du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar