onsdag 30. oktober 2013

Halloween på Tone Lise-akademiet.

I dag var det halloween-dag på skolen, en skikkelig kosedag med masse gøy sminking! Min modell var min fine venninne Lina, som jeg sminket og stylet som en skikkelig flapper fra "the roaring twenties"! Det var kjempegøy, og tanken var at hun skulle være Velma Kelly i "Chicago". Jeg sminket meg selv som et spøkelse/gjenferd. Åh, som jeg elsker å kle meg ut!

FØR: 
ETTER MAKEUP OG STYLING:




Det var konkurranse innad i klassen om best kostyme og makeup, og jeg kom på 2. plass! Hurra! Som premie fikk jeg et gavekort på Tone Lise-butikken, som jeg brukte med en gang - selvfølgelig på noe så fornuftig som neglelakk:


Jeg er superfornøyd med dagen, og koste meg enormt mye!

Hva synes du om kostymene og makeupen? Og hvordan sminker du deg til halloween?

2 kommentarer:

  1. såååå BRA Ellinor! helt fantastisk men heller ikke overrasende egentlig...
    Your future looks bright! Happy Halloween sees på lørdag! -Debbie

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Debbie! Sees på lørdag! Gleder meg :)

      Slett