mandag 16. september 2013

Høstens makeuptrend; khaki-øyne.

Når jeg ser på høstlookene for i år, ser jeg at det går mye i khaki-grønt i øyeskyggene. Her har du tre eksempler:

CHANEL

CLARINS

DIOR

Høstens makeuptrend når det gjelder øyne, er altså at det skal gå litt i khaki-grønt og brunt (litt "skitne" jordfarger). Personlig elsker jeg denne type grønnfarge - jeg synes den er veldig lekker og jeg liker å tro at alle øyne kler den. Jeg prøvde derfor å leke meg litt med khaki-grønt og vise min "hverdagslige" versjon av høstens makeuptrend:


PRODUKTENE JEG BRUKTE
Clarins firerskygge nr 11, forest
Lancôme Liner Plume nr 01, noir
Clarins 3-dot Liner, noir
Elizabeth Arden kajal for eyes nr 226, emerald
Chanel Crayon Yeux nr 70, khaki platine (min all-time favourite kajal!)
Shiseido Corrector Pencil no 1
Chanel maskara Le Volume De Chanel no 40, khaki bronze

I denne "khaki-trenden" vil jeg også anbefale min favorittskygge, som er Estee Lauder monoskygge nr 05, Cyber Green. Den er en litt mørkere variant av denne fargen, kanskje nærmere en mose-farge, men kjempelekker å legge litt mer intens makeup med.



Hva synes du om khaki-trenden? 

4 kommentarer:

  1. Jeg ble inspirert til å bruke det nye khaki look nå! flott blog, keep up the good work Ellinor :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Og så hyggelig å høre at du ble inspirert! :)

      Slett