søndag 15. september 2013

Maskara-favoritter.

Jeg vet hvordan jakten på den perfekte maskaraen er en evig kamp, men jeg har testet en del maskaraer gjennom mine år i parfymeri, og har funnet de jeg liker best og som jeg anbefaler andre å prøve:

BASE
Dette er noe altfor få bruker. En base under maskaraen vil gjøre at vippene får pleie og næring, og bevarer de vippene du har. Du vil også få så mye igjen for maskaraen du bruker, ettersom basen vil forsterke effekten av denne. Her anbefaler jeg Lancôme Cils Booster XL:

LENGDE
Hvis du ønsker mye lengde uten av vippene klumper seg, anbefaler jeg Clarins Be Long Mascara:


VOLUM
Hvis du ønsker volum, slik at det ser ut som om du har litt fyldigere vipper, prøv Le Volume de Chanel:


DRAMATISK VOLUM
Hvis du ønsker mye volum med et dramatisk look, anbefaler jeg Estee Lauder Sumptuous Extreme:

...ELLER
Helena Rubinstein Lash Queen Feline Extravaganza:


NATURLIG FINISH
Hvis du bare ønsker litt mer enn ingenting slik at det ser mest mulig naturlig ut, anbefaler jeg Lancôme Hypnose Doll Eyes:

LITT AV ALT
Hvis du ønsker litt lengde, litt volum, og litt curve, vil jeg anbefale Yves Saint Laurant Volume Effet Faux Cils:

TIL SLUTT
...vil jeg slå et slag for farget maskara! Ikke vær redd for å bruke noe annet enn svart, særlig hvis du er lys. Det finnes maskara i så mange fine farger som kan forsterke øyefargen din! Personlig har jeg lenge brukt alternative farger til svart. Den jeg bruker nå er en khaki-bronze-aktig farge fra høstlooket til Chanel. Så, neste gang du kjøper en maskara - hva med å prøve en som er plomme-farget for å forsterke de grønne øynene dine? Eller en blå for å gjøre de blå øynene dine ekstra blå? Lek deg med noe annet enn svart!


Hvilken maskara liker du best?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar