søndag 15. september 2013

Mine favorittlakker.

En ting som ikke får kommet så veldig frem på denne bloggen (ettersom jeg hovedsaklig skal skrive om makeup), er at jeg ELSKER og er totalt avhengig av neglelakk. Jeg er helt dust etter nye lakker, og går aldri uten lakk på neglene. Derfor tenkte jeg at det ville være gøy å vise deg mine favoritter:

Fra venstre:
L´oréal nr 503
Chanel nr 08, Pirate
Deborah Lippmann, Bitches Brew
Essie nr 87, Decadent Dish
Lancôme nr 473N
Chanel nr 583, Taboo (min all-time favourite!)
Deborah Lippmann, Billionaire
Chanel nr 219, Black Satin

Som du ser så er det mye mørke farger blant mine favoritter, og det er fordi jeg trives best med det på neglene. Men når det er sagt, går jeg i dag for gull:

Hva er dine favoritter, og hva har du på deg i dag?

2 kommentarer:

  1. I dag har jeg på meg Dior Galaxie men elsker Destin aller best.

    SvarSlett
  2. Begge de lakkene er veldig fine! Fine høstfarger.

    SvarSlett